Hieronder vindt u de meeste gestelde vragen rondom onze speurtochten en theaterverhalen.

VRAGEN OVER DE SPEURTOCHTEN

Kinderfeestje en boekingen

Speurtochten met een verhaal is een speurtocht waarbij een personage de kinderen meeneemt in een verhaal. Het verhaal wordt verteld door verschillende opdrachten met aan het einde een “schat”

De prijs van de Kinderfeestjes zijn berekend op 6 kinderen (incl. de jarige). Het maximaal aantal kinderen is 10. Hiervoor vragen rekenen we een extra bedrag per kind. (Zie reserveringsformulier)

Nee de prijs blijft gelijk, ook wanneer er minder dan 6 kinderen komen.

Jazeker! Wij zijn continue bezig met nieuwe feestjes en bijpassende thema’s. Uw kinderfeestje wordt dan op maat gemaakt. (Hier zijn extra kosten aan verbonden) Het thema moet wel passen in ons aanbod en vrij zijn van rechten.

Voorbeeld: “Spiderman” is rechtelijk beschermd maar “Superhelden” niet. Wij werken dus met een superhelden thema en niet met een Spiderman thema.

Stuur in dat geval een mail naar info@arjospronk.nl

Ja en nee. Dit ligt aan het eigen onderdeel. Mocht u bijvoorbeeld een persoon in uw kennissenkring hebben die graag ballonnen wil vouwen voor de kinderen, moeten we kijken of dit in de planning past. Gezien de tijd zal dit waarschijnlijk ten kosten gaan van een andere activiteit.

Overleg dit tijdens het telefonisch contact.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Het liefst zo vroeg mogelijk. Hou er rekening mee dat agenda’s bij zowel ons als de vriendjes en vriendinnetjes van de jarige op korte termijn vaak voller zijn. Wij raden aan om het kinderfeestje uiterlijk een maand voor de gewenste datum te boeken.

Het thema kun je nog, tot een week, vooraf wijzigen.

Nee. Wij zijn er zolang het verhaal loopt. In het schema is de eerste 30 minuten voor de jarige. Taart eten en cadeaus uitpakken.

Wij bellen daarna aan en nemen de leiding in de speurtocht zolang het het verhaal loopt.

Tijdens het kinderfeestje

Dat je geniet van de dag!

Wij willen dat er minimaal 1 persoon mee loopt. Bij sommige onderdelen is het handig dat er iemand bij is om te helpen.

Verder is het altijd leuk om actiefoto’s te maken van het feestje.

Bij een extra activiteit is het fijn als we een eigen plek hebben om wat dingen voor te bereiden. In het telefoongesprek zullen we aangeven wat er nodig is.

Jazeker. Maar daar hebben jullie geen last van.

Wij komen een uur voor de starttijd van het kinderfeestje om voor te bereiden. En eventuele problemen op te lossen. Hierbij is geen hulp nodig.

Problemen

De ervaring leert dat de kinderen prima tegen wat regendruppels kunnen. Geef de ouders instructie dat ze regenkleding en laarzen meekrijgen.

Bij harde regen kunnen we de speurtocht tijdelijk onderbreken.

Bij heel slecht weer (bij KNMI code geel of rood) is er altijd telefonisch overleg.

Annuleren in verband met het weer geeft geen recht op geld terug.

Nee niet erg, maar wel iets waar we rekening mee moeten houden. Behalve met de lunch kunnen kinderen een allergie hebben voor bestandsdelen tijdens de speurtocht. Geef dit van tevoren aan. Dan kunnen we kijken of hier omheen te werken is. Geef in notities of tijdens het telefoongesprek de allergieën aan. Liever te veel allergieën die niet van toepassing zijn dan het risico op een allergische reactie.

Bij sommige thema’s krijgen kinderen een snoepje. Wij proberen altijd vervangend snoep te regelen in het thema.

Nee. Arjospronk.nl is niet aansprakelijk voor schade aan kleding of andere eigendommen. Wij raden aan om uw kind makkelijke kleding aan te trekken die vies mogen worden.

Kosten Speurtocht

Nee. De prijs op de website is de prijs van het kinderfeestje (6 kinderen inclusief de jarige).

Dit is exclusief €0,25 per km reiskostenvergoeding en eventueel extra activiteiten. Wilt u meer dan 6 kinderen betaalt u €5,00 extra per kind. Het maximum is 10 kinderen.

In het reserveringsformulier staat de (bijkomende) prijzen.

Na het formulier ingevuld te hebben zie je de totaalprijs. Je hebt dat nog de mogelijkheid om de speurtocht uit je mandje te verwijderen.

Vooraf. De factuur dient voorafgaand aan het feestje betaald te zijn.

Er zijn klanten die het spannend vinden om direct het bedrag over te maken voordat ze ons telefonisch hebben gesproken. Bel ons gerust om telefonisch de reservering te maken. Wij sturen je dan een factuur die tot 48 uur voorafgaand aan het feestje betaald dient te zijn.

Mocht de factuur nog niet betaald zijn kunnen wij niet starten met het feestje.

Niet starten met het feestje betekend niet dat uw betalingsverplichting vervalt.

Jazeker! Tot 2 weken voorafgaand aan het feestje is het mogelijk te annuleren. Daarna is het alleen nog mogelijk het feestje qua datum te verplaatsen.

Wil je toch annuleren binnen 2 weken geld er een betalingsverplichting voor 100% van het bedrag voor het feestje.

Eventuele reiskosten of andere berekende kosten die niet zijn uitgevoerd komen te vervallen.

Nee. Wij bieden onze kinderfeestjes aan tegen een hele scherpe prijs. Ook voor mensen met een lager inkomen die zijn aangesloten bij verschillende instanties kunnen we helaas geen korting bieden.

Overige vragen

Afhankelijk van het verhaal en de speurtocht hebben we een presentje en een diploma voor de kinderen.

Dit zit standaard berekend in onze prijs.

Alles is geheel in stijl met het thema.

Tijdens de pauze is er een mogelijkheid om te eten.

Bij het lopen van de route is het niet nodig. Ze hebben immers genoeg te doen.

Ja. Wij zijn er alleen voor de speurtocht.

Ga niet uren in de keuken staan bakken. Kinderen genieten al van een schaal fruit, een zakje chips of een broodje knakworst.

Wij maken zelf geen foto’s tijdens de speurtochten. Wel vinden wij het leuk als we foto’s ontvangen die we als sfeerreportage kunnen laten zien.

Fotos waar kinderen onherkenbaar op staan is geen probleem. Met foto’s waarop kinderen te herkennen zijn kunnen we zelf de gezichten blurren.

We houden ons hierbij strikt aan de AVG wet.

VRAGEN OVER DE THEATERVERHALEN

Algemene vragen Theater verhalen

We werken door heel Nederland. Voorstellingen en act kunnen worden geboekt in alle provincies in het land. Wij zijn gevestigd in Gouda, maar werken dus door het hele land.

Onze voorstellingen en acts zijn ontwikkeld en geproduceerd door Arjospronk.nl. Wij weten als geen ander hoe we ons product het best kunnen neerzetten.

Door direct bij Arjospronk.nl te boeken zijn de lijnen korter en uiteindelijk goedkoper.

Doordat je je wensen direct bij ons neerlegt kunnen we snel schakelen en meedenken.

De communicatie loopt direct met de personen die de vragen kunnen beantwoorden.

Via een artiestenbureau betaal je vaak ook een fee voor het artiestenbureau.

Alle prijzen die zijn vermeld onder “Theaterverhalen” staan, zijn exclusief BTW.

Je moet er dus altijd nog even het desbetreffende BTW tarief bovenop tellen.

Wat zijn de BTW tarieven op de acts en voorstellingen?

Wij hanteren een 9% BTW op onze acts en voorstellingen

In de offerte vermelden we wat de BTW bedraagt voor de gevraagde act of voorstelling

De betalingen via Arjospronk.nl/Theaterverhalen gaat als volgt.

De offerte is tevens het contract. Deze dient geaccepteerd te worden.

In het contract staan ook de betalingsvoorwaarden vermeld.

We sturen bij akkoord direct de factuur. We hanteren een betalingstermijn van 30 dagen

Op de website hebben we alle acts en voorstellingen staan.

Met de knop “offerte aanvragen” kom je in het formulier. Hierin vragen we alle informatie die nodig is voor het maken van de offerte. Hoe meer informatie je geeft, des te beter.

Wij maken vervolgens een offerte op maat. Deze kun je bekijken en daarna bevestigen of annuleren.

Heb je specifieke wensen of vragen over de offerte? Neem dan contact met ons op via mail of bel ons 085-0023266.

Na het accepteren van de offerte is de boeking definitief. Dat betekent dat anderen deze act/voorstelling niet meer kunnen boeken.

Heb je na het accepteren toch nog wensen of aanpassingen? Dan kan het zijn dat we voor deze “extra’s” een aangepaste offerte maken.

Voor het annuleren verwijzen we je naar onze algemene voorwaarden.

Na acceptatie van de offerte sturen we je de Rider voor de act of voorstelling. Hierin staat alle informatie die nodig is voor een perfect optreden.

In het formulier worden de meeste gegevens gevraagd die wij nodig hebben.

Geef ons zo veel mogelijk informatie die van toepassing kan zijn op de boeking.

Na akkoord van de offerte, en tevens contract, sturen we je een Rider van de betreffende act of voorstelling. Hierin staat alle info die nodig is of er een perfecte voorstelling van te maken.

 

Heb je vragen? Neem dan contact met of op via de mail of bel ons via 085-0023266

Bij onze voorstelling of act staat aangegeven of er Techniek is inbegrepen. Soms geven we aan dat Techniek optioneel is.

Scheelt eigen Techniek in de prijs? Nee.

Hoewel we gebruik kunnen maken van de Techniek op locatie hebben we wel onze eigen technicus mee. Daarnaast kan het zijn dat we toch een deel van onze eigen Techniek moeten gebruiken.

Theaterverhaal boeken

Voor veel optredens hebben we een promotie packet samengesteld waarmee je promotie kunt maken voor de act of voorstelling.
Geef dit per mail aan zodat we dit kunnen toesturen.

Wij zijn ook maar mensen en het komt voor dat iemand ziek wordt. Dat is overmacht. We proberen eerst te kijken welke alternatieven beschikbaar zijn. Een act of voorstelling annuleren is ten alle tijden een laatst nood middel. Dit soort dingen gaan altijd in overleg met de contactpersoon.

Zo vroeg mogelijk!
Onze agenda loopt geleidelijk aan vol. Onze beschikbaarheid aan het einde van het jaar is meer dan over een paar weken. Maar ook specifieke periodes (Sinterklaas, kerst, enzovoort) Worden al vroeg geboekt.

Heb je nog twijfels over de specifieke act of voorstelling?
Laat dan de datum tijdelijk in optie zetten. (Maximal 1 week)
Stuur ons een mail of bel ons via 085-0023266

Technische vragen

Een rider is een extra document ter voorbereiding op de act of voorstelling.
In een rider staan een aantal punten vermeld, waar je als opdrachtgever voor moet zorgen of rekening mee moet houden.
Een rider is eigenlijk een soort van checklist. Wanneer je de punten in een rider naloopt, dan weet je zeker dat alles in orde is.

Een besloten evenement is een evenement waarvoor je geen toegangsbewijzen verkoopt en waarvoor op geen enkele manier publiciteit gemaakt wordt.
Bijvoorbeeld een bedrijfsfeest of een feest voor leden van een vereniging.
Over het algemeen is een besloten feest alleen voor genodigden.

Dit is geheel afhankelijk van de act of voorstelling.
Een mobiele act is vaak alleen omkleden terwijl voor een voorstelling een heel decor moet worden opgebouwd. In de rider staat aangegeven hoelang de opbouwtijd is.

Wil je vooraf weten wat de opbouwtijd is? Neem dan contact op via mail of bel ons 085-0023266

Dit is afhankelijk van de act of voorstelling.
In de rider staan alle wensen en eisen aangegeven voor een perfect optreden.

Heb je specifieke vragen? Of wil je gewoon even sparren? Mail of bel ons via 085-0023266

Dit is afhankelijk van de act of voorstelling.
In de rider staan alle wensen en eisen aangegeven voor een perfect optreden.

Heb je specifieke vragen? Of wil je gewoon even sparren? Mail of bel ons via 085-0023266